Generelle oplysninger Cnslik ApS
C/O Legal Desk ApS
Njalsgade 21F, 2.
2300 København S
cn@guldslik.dk
CVR nr. 44822407
OBS RETUR VED FORTRYDELSE OG REKLAMATION SKAL VAREN SENDES TIL EN ANDEN
ADRESSE SE I NEDENSTÅENDE.
Betaling
Visakort- Mastercard samt mobilpay
Reservation af beløb
Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme.
Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:
- Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller
- pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder.
Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.
Vi tager ikke kortgebyrer.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Fragt
Leveringstid cirka: Sjælland 1-2 dage – Fyn/Jylland 2-4 arbejdsdage. Til at fragte vores
varer benytter vi GLS og Dao både til pakker og større forsendelser, enten til
pakkeshop eller hjemmelevering.
Samt vores egen Guld-levering i bestem områder på Sjælland
Levering anses for sket, når du har fået varen udleveret. Er du ikke hjemme, anses
levering for sket efter at fragtmanden har stillet varen på det af dig anviste sted. Varen
leveres i dette tilfælde uden kvittering, og du bærer selv ansvaret for varen. Ved
levering i etagebyggeri, skal fragtmanden have adgang, evt udleveret dørkode,
såfremt dørlås bruges. (Dette skal angives under kommentar ved bestilling.)
Gratis levering ved køb for minimum 799 kr. inkl. Moms. Ved mindre ordrer tillægges
fragtomkostninger på 29 – 46 kr.
Der leveres kun forsendelser til adresser i Danmark.
Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du
vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til cn@guldslik.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os
besked.
Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer
retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende
varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår
en skade under transporten.
Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes:
Levering af fødevarer, drikkevarer eller andre varer til husholdningens løbende
forbrug, som leveres fysisk hjem til dig eller til din arbejdsplads af en
erhvervsdrivende, der regelmæssigt bringer varer ud i dit område,
Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige
årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt
efter leveringen,
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde,
end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den
fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage
afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du
kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse
af varen.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet,
fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det
gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en
anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder),
senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde
aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet,
medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os
dokumentation for at have returneret den.
Varen sendes til:
Cnslik ApS
Skovlunde Byvej 94
2740 Skovlunde.
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret,
ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du
reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid
være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen
skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for
afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varen sendes til:
Cnslik ApS
Skovlunde Byvej 94
2740 Skovlunde.
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Hvis du handler som erhvervsdrivende, forbeholder vi os retten til at afhjælpe f.eks. i
form af reparationer frem for at ombytte.
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte cn@guldslik.dk. Hvis det
ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden
2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst
1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været
mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag hos e-
mærket – uanset beløbets størrelse. Læs mere her.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens
online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr
Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min
købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 16-12-2024