Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Hvis du ikke modtager din ordrebekræftelse efter du har gennemført din ordre, anbefaler vi, at du tjekker spam-mappen i dit mailprogram. Hvis du stadig ikke kan finde den, så kontakt os på tlf. 60 37 37 37 eller skriv til info@guldslik.dk hurtigst muligt.

Er dit samlede køb over 299 DKK. (ex. fragt og eventuelle rabatkoder), får du gratis levering i Danmark. 

Vi sender din bestilling ud meget hurtigt. Bestiller du inden kl. 14 på hverdage sendes ordren ud allerede samme dag.

Du vil typisk modtage pakken allerede dagen efter bestilling, såfremt du har bestilt inden kl. 14 den forgående dag.

PostNord – omdeler privatpakker mandag-lørdag og pakker bestilt til erhvervsadresser mandag-fredag. Der omdeles ikke på helligdage.

Vi tager forbehold for, at pakker kan blive forsinket ved vores fragtleverandører – men vi lover, vi altid vil gøre alt, hvad vi kan for at få din ordre frem til dig så hurtigt som muligt!

Du kan betale med kort eller Mobilepay.

Vi modtager følgende betalingskort:
– Dankort
– MasterCard
– Maestro
– VisaCard
– Visa Electron
– JCB Card
– American Express
-Mobilpay

Betalinger hæves ikke før din pakke er afsendt.

Det er desværre ikke muligt at betale pr. faktura, efterkrav, check, bankoverførsel eller med andre typer betalingskort end ovennævnte.

Vores produkter er pakket for at sikre at de holder sig friske længst muligt. Derfor er det desværre ikke muligt at returnere varer. 

 Kontakt os på tlf. 40 16 83 94 eller mail: info@guldslik.dk og vi ændrer leveringsadressen med det samme.